zaterdag 16 februari 2008

...een teken van leven...

Dag vrienden van de blog,

Na een paar weekjes aangepast te hebben aan een qwerty klavier,
durf ik het aan om een woordje tot jullie te richten!

Mijn vlucht naar Kathmandu is vlot verlopen en het wegwijs worden in de stad is zelf voor een kluns op orientatiegebied geen probleem meer!
Ik zou hier veel kunnen vertellen over het werk wat ik hier doe, maar dat is teveel om op te noemen. Een dezer dagen zet ik de eerste foto's online met een woordje uitleg, zo kunnen jullie ook een beeld vormen.

Kathkmandu is een zeer mooie stad, de mensen zijn zeer vriendelijk, vooral buiten de toeristische wijk. Mensen hebben bijna niets maar zijn toch gelukkig, wat een contrast met Belgie.
De veiligheidssituatie is relatief rustig af en toe is er wel een avondklok en zijn er rellen, vooral s'nachts.. maar niets om je echt zorgen over te maken!!

Ziezo dit is mijn eerste verslag, vanaf nu probeer ik mijn blog iedere week aan te vullen!

dikke kus
stijn

3 opmerkingen:

Koen_Odk zei

Yooo stijn!

Leuk om te horen dat je het goed stelt! Ik kijk al uit naar de foto's...

Hopelijk horen we gauw nog meer van je!
Amuseer je daar nog :)

Groetjes, Koen!

Miss you!

Jeroen en Pieter zei

Jups krullebolle!

Tof van je dat je eindelijk eens werk maakt van je blog ;). We weten graag hoe collega-reizigers het stellen overzee. Bij deze wensen we je nog veel succes en we kijken al met volle teugen uit naar de eerste prentjes!

GreetZ vanuit Townsville (aus)

Pieter en Jeroen

Unknown zei

Hoi Hoi

Dag Stijntje

een teken van leven, je titel zegt genoeg, daar waren we allemaal naar aan het wachten.

Blij te vernemen dat je het goed stelt.
Misschien wat nieuws uit Belgie ook.
Met mij alles goed, maar das logisch. Wat ook tof is, bij je terugkeer kan je komen supporteren of meespelen Bij FC Allemoale Thope. De vriendenbende die eindelijk aan de papperassen is begonnen om een voetbalploegje uit de grond te stampen. En die verlangt dat je meedoet :)

Wat ik zeker dien te zeggen... HAVE FUN!


Grüten Fré